Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d'etapa
Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d’etapa Comissió Tècnica Modelatge 0-6* En el present article expliquem un projecte d’...
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
¡Quiéreles tal como son!
L´hàbit no fa el monjo o no per molt que utilitzem tecnologies som millors docents