Recursos para comprender el museo como agente educativo
Afortunadamente, de un tiempo a esta parte, están viendo la luz publicaciones que contienen experiencias de aprendizaje en los museos, c...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a promoure la ciència ciutadana Acostem el seguiment dels ocells a la ciut...
LIBROS
Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana, 2019 De una maner...
Espacio, bienestar y aprendizaje en la escuela
Existeixen evidències sobre la relació positiva entre la cura de l’espai escolar i la millora del benestar i els resultats d&rsquo...
Carta a una mestra que s’estrena a l’escola
Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...