Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Activitats competencials per aprendre a usar les matemàtiques al cicle inicial
Es presenten diverses activitats per a nens i nenes de 6 a 8 anys, en les quals s'interrelacionen diferents tipus de continguts i process...
Indignació, Londres i més
Recuperant l’alè: famílies en procés de desacceleració.
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Los abecedarios
Estamos hechos de adjetivos, y de verbos, y de pronombres, y de preposiciones, y de adverbios... Mediante las palabras, nos atrevemos a i...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’ha inoculat de manera rea...