El cos del docent: presència, alegria, confiança
El cos físic és la part de nosaltres que mostrem a l'altra gent i és també la part que veiem de l'altra gent. Està format per una xa...
EN LÍNI@: Videojocs: apocalíptics o integrats?
La mirada lenta
La reflexió sobre el temps en la societat actual ens remet a autors d'altres èpoques que ja feien referència a la idea de donar la dur...
London River.
Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...