La història a primària. Complexitat i reptes de futur
Els dissenys curriculars successius han minoritzat la història a primària. Aquesta situació contrasta amb una efervescènci...
Mirades d´infants, mirades de futur
«¡Me gusta leer!»: Un proyecto de dinamización lectora
Models de rúbriques per treballar l’educació en valors socials i cívics
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
EN LÍNE@: Las condiciones emocionales del profesorado
Educació artística i creixement personal
L'educació artística és una de les tres àrees centrals, juntament amb la filosofia i l'aprenentatge lingüístic, que constitueixen l...