La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
Escriptura col·laborativa sincrònica per crear una ciutat i gestionar-la
En aquest article, hi presentem una pràctica d’aula on podem introduir situacions d’aprenentatge que suposin el treball de tasques ...
La veu de la infància, element fonamental en l’avaluació i la planificació dels processos de tran...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Grup d’Investigació Hazitegi Una experiència a l’aula de 5 anys La finalització de l’...
Abriendo puertas al uso auténtico del inglés
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
Viure entre dues cases o en dues cases
La Maria i el Joan estan vivint una situació realment dolorosa. Malgrat els intents que han realitzat per salvar la seva relació de pare...
Mar Romera, mestra i pedagoga, presidenta de l’Associació Pedagògica Francesco Tonucci. Escol...
«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als ...
Es comenta a la Xarxa…
Nosaltres llegim, ells llegeixen. ApS i lectura
Dintre d’un projecte d’ApS, els infants d’una escola rural doten tant el seu col·legi com tot el poble d’una biblioteca...