Com comunicar-nos amb un infant sord?
Són les nou del matí i en Jon ve a l’escola molt content. Dijous va ser el seu aniversari i avui porta l’agenda amb les anot...
Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...
Educació lenta. Sovint menys és més.
Libros: Narraciones de la escula.
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Sólo es el principio… ¡y continúa!
Amparo Tomé, mestra jubilada. Cal trencar motlles
Ha estat mestra tota la vida, tal com ella diu, i ha treballat en moltes etapes, des d’infantil fins a la investigació universitàr...