HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Pistes per a l’avaluació: Imprescindibles per a una vida quotidiana respectuosa
Eines de connexió família-escola a través de la pedagogia de la cura
La pandèmia ha generat de manera abrupta la necessitat de mantenir la connexió amb els estudiants i les seves famílies. La innova...
Etern Rodari: Cent anys del seu naixement
El 23 d’octubre de 2020 farà cent anys que va néixer Gianni Rodari, per aquest motiu s’organitzaran moltes celebracions ento...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...