Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
A la recerca d’espais de trobada entre l’escola i la universitat
De mica en mica, mestres en actiu i professorat universitari que creuen en la col·laboració entre l’escola i els estudis superiors...
La llibreta de quadrícula de 5 mil·límetres
És urgent que transformem la manera d’educar a les nostres aules. La situació que hem viscut al llarg dels darrers deu mesos ha po...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital.
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Lideratge per al canvi. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Del joc a la ludificació. Mites i llegendes de les TIC
A l’educació del segle xxi hi ha dos conceptes nous (tot i que fan una certa flaire d’antic) que ens arriben amb la pretensió...