Llegim i creem a partir del món poètic de Brossa
Una de les funcions de la lectura i de l’escriptura és la de promoure el gaudi entre les persones que les practiquen, i treballar a parti...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. L...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu L’aprenentatge entre iguals: més aprenentatge i més cohesió! El canvi en l&...
El foment de l’expressió escrita mitjançant la publicació d’un llibre col·laboratiu
Aquest projecte consisteix en la publicació d’un llibre amb les millors redaccions de l’alumnat de 1r de secundària. Un cop tenim e...
Notícies d’interès
Material para el alumnado: “El poder de las visualizaciones”
Picasso i el cubisme
L’escola ha de promoure un contacte obert amb les propostes artístiques contemporànies, estimular els infants amb la diversitat de...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...