MILENA EN CUESTIÓN
HUMOR
L´art d´escoltar i de dialogar per reformar
Al capdavall, ens mou l’emoció
Les emocions predisposen a l’acció. L’emoció és el que ens mou i ens commou. Les aportacions de la neurociènci...
Les conferències. Construint conjuntament petits experts
A l’escola Riera de Ribes vetllem per trobar moments d’aprenentatge en els quals puguin participar diferents agents educatius. La confer&...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
Jugamos con los libros
[...] el juego precisa de una comunidad que esté dispuesta a hacer, inventar, divertirse, improvisar; a sentirse libre de crear, de dest...
Leer.es Equipo virtual Leer.es
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...