That is the question!, com diria Shakespeare.El perquè d´un Pla de Lectura a l´escola
L'escola ha d'establir un pla d'actuacions per consolidar, millorar i reforçar la lectura, eina bàsica de l'aprenentatge. Aquestes acci...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hace...
¿Qué les dirías a los padres? La perseverancia es la clave para conseguir cambiar las cosas, incluso ante la administración. Adem&...
Què hi posa, aquí? Els textos d’ús social com a font d’aprenentatge de la lectura...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Treballar els textos i les seves característiques abans i tot de conèixer el codi escri...
La comunicación del docente
Los estudios realizados en relación con este aspecto coinciden a la hora de afirmar que el impacto de un mensaje estrictamente verbal no...
Dues experiències d’aula a l’etapa de primària des del punt de vista de l’avaluació....
En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visi...
La inclusión de niños y jóvenes “vulnerabilizados”: un reto para el profesorado
Família i entorn (2). Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Webs