Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
Que la innovació no s’evapori
L’any és a punt d’acabar-se, les vacances de Nadal ja són més a prop i ja fa olor de torrons i de massapà. A Educaci&#...
Juanjo Quintela, psicòleg i assessor. Moure’s lliure per viure millor
Fa més de 30 anys que es dedica a aprendre i ensenyar sobre el moviment i la importància que té en les primeres etapes de la vida...
Competències i ciència escolar. Què fem amb el que sabem?
Per alumnat competent, en ciències, entenem un alumnat actiu, que relaciona les ciències amb el seu entorn i amb el món i que vol usar...
Per educar una criatura cal tota una tribu
L’article planteja la conveniència de crear una ciutat, uns espais vitals i convivencials basats en les necessitats més humanes de...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Frato
L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...