PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Com podem treballar les ciències d’una forma lúdica a primària.
Moltes vegades, ens hem qüestionat com podríem motivar el nostre alumnat en l'àrea de ciències naturals i socials. Aquest article exp...
Los planes de lectura y escritura de centro
La Tira
Bienestar docente. La práctica de la meditación
Paraula
Naixem, doncs, en un món de significats i de símbols. Naixem en una llengua materna que ens acull, que ens bressola i que ens permet sob...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...