De les gàbies a les aules
En aquest article d'opinió, Isabel Ariño creu que podem portar a les aules exemples de vida, de supervivència, de superaci&o...
Una llegenda amb sorpresa
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
El punt de vista de l’escola en la formació dels mestres
L’experiència que presentem és duta a terme per la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la ...
Material per a l’alumnat: «Els atrapamonstres», un conte motor per treballar accions motrius c...
«Els atrapamonstres» és una proposta didàctica d’educació física pensada per treballar accions de cooper...
Un problema de conills
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
El poder de una mirada