Els infants no som adults en petit
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i tr...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i treballem en comunitat» Com et definiries?...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y ...
¿Qué te gusta de lo que haces? Me gusta trabajar diariamente para que el cuerpo esté más presente en el aula y fomentar este lengu...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Nenes i nens del món Per a la seva família, la Yvette, als tres anys, és un símbol d’esperança; com a la Nathasha, les ...
Alerta, animals en perill!
El canvi climàtic és una amenaça per a moltes espècies Som part del problema, però també som part de la solució. He...
Els ambients a l’Escola dels Encants
Aquest és un article descriptiu centrat en les comunitats i en els ambients d’aprenentatge de l’Escola dels Encants, de Barcelona. ...
Ressenya: Aprender en equipos de aprendizaje cooperativo. El programa CA/AC