School city. Aprendemos en el cole a movernos por la ciudad
School city. Aprendemos en el cole a movernos por la ciudad Francisco Javier Rubio Jiménez, Mariana Solari Maccabelli School city es una ...
Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
¿Cómo nos expresamos artísticamente? Nos emocionamos a partir de los sentidos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada a la práctica La expresión artística manifestando nuestras emociones es una forma signi...
Reunions eficaces i creatives
Reunions eficaces i creatives Marta Albaladejo Mur En aquest article he reunit unes quantes estratègies per aprofitar el temps a les reun...
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...