Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Projecte de construcció de l’escola nova
La realitat de la construcció de l’escola nova i el seguiment de l’obra es va transformar en tot un treball de competències ...
School city. Aprendemos en el cole a movernos por la ciudad
School city. Aprendemos en el cole a movernos por la ciudad Francisco Javier Rubio Jiménez, Mariana Solari Maccabelli School city es una ...
Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
¿Cómo nos expresamos artísticamente? Nos emocionamos a partir de los sentidos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada a la práctica La expresión artística manifestando nuestras emociones es una forma signi...
Reunions eficaces i creatives
Reunions eficaces i creatives Marta Albaladejo Mur En aquest article he reunit unes quantes estratègies per aprofitar el temps a les reun...