Protegim-nos de la calor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
ABP i xarxes socials. Twitter a primària
En l’imprevist hi ha la vida, però, què és l’imprevist en l’ensenyament? És entendre el factor sorpresa,...
Hoteles para nuestros insectos
Presentamos cómo el alumnado de 3.o de EP del Colegio Público Alfonso X El Sabio (San Adrián, Navarra) desarrolló un proyecto para...
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació Albert Díez Vañó Investigar per Comprendre és una manera de proposar ...
Quan disseny i pedagogia van de bracet
Quan disseny i pedagogia van de bracet Fidel Navarro Garcia Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’a...
El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...
MILENA EN QÜESTIÓ