LIBROS
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz tiene ex...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. L...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu L’aprenentatge entre iguals: més aprenentatge i més cohesió! El canvi en l&...
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...
Conscienciar en ecologia. La tasca del docent en ciències socials
En aquest article d'opinió, José Antonio Mérida Donoso reflexiona sobre el fet que l'educador s'ha d'implicar...
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...