L’art d’observar
En aquest article d'opinió, Mia Balsells reflexiona sobre la necessitat, com a docents, de voler mirar l'alumnat ...
L'estela de… Célestin i Elise Freinet. Compartim: Racó digital. Llibres
L’ESTELA DE... CÉLESTIN I ÉLISE FREINET Célestin i Élise Freinet Com es va convertir Célestin Freinet (1896-1966), un m...
La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
Bibliomèdia. Llibres. Utopedia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Què ens cal? RODARI, G.; BONANNI, S. (il·l.) DURAN, T. (trad.) Barcelona. Kalandraka, 2010 Aquest àlb...
A vueltas con el control de esfínteres en 3-6 años
Blanca Isabel Rivero Carrera, Amaya Cavada Calleja Los cuidados y las atenciones que como docentes ofrezcamos en la conquista del control...
Entornos virtuales de aprendizaje (II)
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...