Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
Una llegenda amb sorpresa
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Francisco Imbernón, maestro y pedagogo, profesor de la Universidad de Barcelona. «¡Echadle ima...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Webs
Entrelazando historias para sostener la vida