Material para el alumnado: Mi proyecto personal
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Autoestima saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
10 mesos, 10 aprenentatges
El projecte 10 mesos, 10 aprenentatges consisteix en una sèrie de miniactivitats que l’alumnat desenvoluparà voluntàriament...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
L´autoregulació, el ritme i les famílies