Generem la necessitat d’escriure a partir del plaer de la lectura
Reescrivim els contes clàssics des d’una perspectiva actual M.a Josep Martínez Garrote A partir de l’àlbum il·lustrat ...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Què vam aprendre del Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia?
El Movimento di Cooperazione Educativa (MCE) d’Itàlia va tenir una forta influència en el moviment Freinet del nostre país....
Entre 4 mesos i 65 anys, una vida
Va passar fa set o vuit anys, jo en tenia 57. Era el període d’acollida i em trobava al grup de caminants donant suport a les educadores....
El trencaclosques dels projectes
L’article que presentem es contextualitza en la transformació profunda de les escoles de la xarxa de Jesuïtes Educació, l&rsq...
Material per a l’alumnat: Classe inversa i grups cooperatius. Per on comencem?
El procés d’alfabetització inicial
Els canvis socials i tecnològics de les últimes dècades, les informacions sobre els processos cognitius que gestionen les activitats d...
La educación digital en tiempos de pandemia
Jordi Jubany i Vila Las tecnologías sociales están hoy ampliamente presentes en nuestra sociedad. Nos brindan nuevas posibilidades en la ...