Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...
Material per a l’alumnat: La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducaci...
¿Qué ha sido de los valores? ¿Para qué tipo de persona estamos educando?
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...