LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Biblioteca de Aula: ¿Cómo es tu familia?
BIBLIOTECA DE AULA ¿Cómo es tu familia? MARTÍ, M.; TUKI (il.) Sevilla. Babidi-bú, 2021 En una sociedad donde cada vez hay más...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Treballem a partir de situacions reals: els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
Falsos amics i intercomprensió lingüística
Els falsos amics solen ser percebuts com un parany en l’aprenentatge d’una llengua nova i com un fenomen que dificulta la comprensi&oacut...
Moure´s, jugar, gaudir i aprendre a través del cos
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...