Experiment-acció, un projecte educatiu que dona valor a la tasca docent
El projecte Experiment-acció és una de les propostes que els estudis d’educació infantil han presentat per aprofitar el pot...
Identitat, autoconcepte i autoestima
La identitat d’una persona és determinada per les característiques amb les quals se sent definida. Molts dels trets que conformen ...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVACOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRES...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és r...
GALIA, projecte d'aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran
GALIA, projecte d’aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran L’Escola Lavínia de Barcelona ha incorporat dins...
Biblioteca de Aula. Rastreando por la Red… Encuentros
ENCUENTROS I Congreso Internacional de la RIEEB: «Competencias emocionales: claves para el bienestar» Barcelona y en línea, 22-24 de oc...
Aprendizaje a lo largo de la vida
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
CONTES
Però, per què no avancen? OHMURA, T. Corimbo, 2019 Un nen petit passeja amb el seu tricicle. Para i pregunta a l’operari: «Ei! Pe...