La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE Les famílies amb infants amb afectacions importants i a qui se’ls ha diag...
LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Trobades i convocatòries
TROBADES II Congrés Internacional Formació, Tecnologia i Competències Digitals en l’Educació Congrés virtual, 24 de nov...
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...
Apartat per a l’alumnat. The Migrant & Refugee crisis. How can we help
Aquest projecte, anomenat The Migrant and Refugee Crisis, és una campanya de conscienciació en anglès en forma de projecte CLIL-A...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Noticias de interés
Una proposta de treball interdisciplinari i plurilingüe