Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Las elecciones frutícolas
Entrellaçant històries per sostenir la vida
Aquestes línies intenten posar l’accent en la necessitat de construir una escola més humana, que miri amb respecte l’alumnat...
Mirant cap al cel
Els continguts relatius als fenòmens atmosfèrics i astronòmics constitueixen un «clàssic» en la formació...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millora de l’educació. També tu, lectora, lector, que segueix...
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens La celebració del Congrés ...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...