Marta Perich: L’apoderament és la clau que et fa avançar
L’octubre passat un grup d’estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona va decidir que havia arribat e...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Saber de lletra i fer bona lletra
En aquest article d'opinió, Montserrat Fons reflexiona sobre la pràctica del traç de les grafies.
Indicadors per detectar situacions problemàtiques: Com podem ajudar l´infant amb dificultats pe...
INDICADORS PER DETECTAR SITUACIONS PROBLEMÀTIQUES Com podem ajudar l’infant amb dificultats per controlar els esfínters? És freq&...
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes Incorporar un nuevo lenguaje en primaria, en este caso el de la...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
Actuar i exigir
Treballar junts per un canvi més ampli i transformador Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replanteja...