Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència de navegació, publicar anuncis o contingut personalitzats i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a "Acceptar-ho tot", accepteu el nostre ús de cookies.
Personalitza les preferències de consentiment
Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.
Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc....
Sempre actiu
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No hi ha galetes per mostrar.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No hi ha galetes per mostrar.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No hi ha galetes per mostrar.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No hi ha galetes per mostrar.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
ISBN / EAN : 9788478274192 - ISBN / EAN PDF: 9788478278848
Resum
Si l’eix del currículum és l’adquisició de competències per a l’ús de la llengua en les diferents esferes de l’activitat social, llavors, els coneixements gramaticals han d’estar supeditats a aquestes finalitats educatives. En aquest sentit, les seqüències didàctiques per aprendre gramàtica (SDG) s’orienten a promoure un ensenyament gramatical que tingui en compte, tant la relació del coneixement reflexiu de les formes lingüístiques com la sistematització dels coneixements gramaticals en un model bàsic adequat a les necessitats escolars i a les dels ciutadans que no en seran especialistes.
Avançar en el camí de promoure un aprenentatge reflexiu de la gramàtica no és una tasca fàcil. Aquest llibre vol ser una fita en aquest camí, tot recollint treballs, alguns publicats prèviament i d’altres escrits expressament, que, un cop junts, prenen una nova significació en mostrar que una part del camí ja ha estat recorreguda i que tenim referents per continuar.
Si l'eix del currículum és l'adquisició de competències per a l'ús de la llengua, llavors, els coneixements gramaticals han d'estar supeditats a aquestes finalitats educatives. Es presenten treballs que en aquest sentit són tot un referent.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Si l'eix del currículum és l'adquisició de competències per a l'ús de la llengua, llavors, els coneixements gramaticals han d'estar supeditats a aquestes finalitats educatives. Es presenten treballs que en aquest sentit són tot un referent.