ISBN / EAN : 9788499805023 - ISBN / EAN PDF: 9788499805153
Resum
Com podem avaluar la producció escrita dels nostres alumnes ja sigui a primària o a secundària? Quines són les seves capacitats d’escriptura? A segon de primària, per exemple, quins són els obstacles que poden superar per redactar un conte? A més dels errors ortogràfics, quins són els principals problemes d’escriptura que tenen? Aquest llibre presenta un procediment d’anàlisi i avaluació de textos d’alumnes i proposa pistes d’ensenyament adaptades a les dificultats d’aprenentatge observades, mostrant textos escrits per alumnes de llengua catalana en cursos de primària i secundària. Presentar de manera senzilla una metodologia d’anàlisi complexa, que alhora pugui ser vàlida durant tota l’escolarització obligatòria, és el repte que es planteja aquest llibre.
Procediment d'anàlisi i avaluació de textos que proposa pistes adaptades a les dificultats d'aprenentatge per a alumnes de llengua catalana en cursos de primària i secundària. Tot presentat d'una manera senzilla que alhora pugui ser vàlida durant tota l'escolarització obligatòria.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Procediment d'anàlisi i avaluació de textos que proposa pistes adaptades a les dificultats d'aprenentatge per a alumnes de llengua catalana en cursos de primària i secundària. Tot presentat d'una manera senzilla que alhora pugui ser vàlida durant tota l'escolarització obligatòria.