Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Introducción
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Inicio a la investigación en la enseñanza de las Matemáticas en secundaria y bachillerato
Per què cal ensenyar matemàtiques? Què és el que en sabem? Quins són els coneixements previs dels alumnes? Quines són les dificultats que tenen els estudiants a l’hora d’aprendre matemàtiques? Aquests són alguns dels interrogants que es plantegen en aquest capítol, amb l’objectiu d’analitzar com es poden ensenyar més bé les matemàtiques a l’alumnat de secundària i batxillerat. Amb aquesta finalitat, s’ofereix una panoràmica de les línies de recerca en didàctica de les matemàtiques més importants que s’estan duent a terme actualment, alhora que es defensa la necessitat d’una comprensió profunda dels processos d’ensenyament-aprenentatge per aconseguir-ne una millora.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Buenas prácticas en la enseñanza de las Matemáticas en secundaria ybachillerato
Aquest capítol es dedica a la innovació a l’aula de matemàtiques de secundària —de 12 a 18 anys— i les bones pràctiques d’ensenyament. Però què entenem per innovació? I per bones pràctiques? Partint d’aquests interrogants, s’aborda, en un primer moment, quins són els criteris per seleccionar bones pràctiques per presentar i contextualitzar, després, una àmplia selecció de pràctiques que es consideren modèliques en l’ensenyament d’aquesta matèria, de les quals es poden obtenir moltes idees per a la innovació en les classes de matemàtiques.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Desarrollo de una guía para la realización del prácticum
El pràcticum és una de les parts més importants en la formació inicial dels futurs docents perquè els situa en el que serà el seu lloc natural de treball: l’escola. Aquest capítol parla d’aquest tema, abordant el pràcticum que els futurs docents han de dur a terme com a inici a la vida professional (competències a desenvolupar, les tasques o la seva avaluació), amb la finalitat de ser una guia que els ajudi a treure el màxim profit possible en la seva formació inicial.
Les bones pràctiques que s'inclouen en aquest llibre pretenen exemplificar a nivell d'aula moltes de les idees desenvolupades en els apartats destinats als processos d'investigació i innovació citats anteriorment. Útil tant per al professorat en formació inicial (Màster de Secundària) com per als docents en exercici que vulguin potenciar el seu desenvolupament professional.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Les bones pràctiques que s'inclouen en aquest llibre pretenen exemplificar a nivell d'aula moltes de les idees desenvolupades en els apartats destinats als processos d'investigació i innovació citats anteriorment. Útil tant per al professorat en formació inicial (Màster de Secundària) com per als docents en exercici que vulguin potenciar el seu desenvolupament professional.
Personalització del contingut
Resum
Aquest llibre s’ha escrit pensant en la necessitat d’aportar materials que serveixin per treballar les competències professionals relacionades amb els processos d’investigació i innovació dins l’aula, els quals són una part fonamental de les competències professionals que volem desenvolupar. Les bones pràctiques que s’inclouen en aquest llibre pretenen exemplificar a nivell d’aula moltes de les idees desenvolupades en els apartats destinats als processos d’investigació i innovació citats anteriorment. Útil tant per al professorat en formació inicial (Màster de Secundària) com per als docents en exercici que vulguin potenciar el seu desenvolupament professional.