Manual de comunicacions escrites a l'empresa
71 models de consulta
E-premium llibres - Número: 1 (març 98)
ISBN / EAN : 9788478271832 - ISBN / EAN PDF: 9788478279586 - ISBN / EAN EPUB: 9788419416391
34,00€32,30€ IVA incluido
Aquest producte té enviament gratuït
Presentació
Estructura del manual
Introducció
Els textos d'empresa
En concret, en aquest capítol es tracten aspectes essencials de la comunicació escrita a l'empresa, com ara l'estandardització dels textos i la llengua, així com les característiques del llenguatge comercial.
La redacció eficaç
En concret, en aquest capítol s'analitzen els processos de redacció, incloent consells pràctics i recomanacions d'estil. A més, es tracten altres aspectes de vital importància com la correcció lingüística, els errors freqüents, els signes de puntuació i la presentació formal.
El correu eletrònic, un nou mitjà de comunicació escrita
En concret, en aquest capítol es tracta el correu electrònic com a mitjà de comunicació escrita i s'analitzen les seves particularitats.
Correspondència
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'estudien els diferents models de correspondència, com ara la sol·licitud de treball, la presentació del currículum o les diferents respostes o reclamacions existents.Promoció
En concret, aquest capítol presenta exemples de textos de promoció com ara la targeta i presentació de l'empresa o un nou producte o servei, entre altres tipus de textos
Documents d'organització interna
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos d'organització interna com ara els contractes de treball, comunicacions de pròrroga, rescissions de contracte, convocatòries de reunions o comunicats, entre altres tipus de documents del mateix àmbit.Documents de relació amb l'administració pública
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos de relació amb l'Administració Pública i altres textos similars com les autoritzacions, sol·licituds, al·legacions, queixes o denúncies, etc.Textos protocol·laris
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos protocol·laris com ara l’autopresentació, la salutació, la carta o targeta d'invitació, les felicitacions i els telegrames.Fraseologia. Abreviatures. Símbols. Sigles i acrònims. Tractaments protocol·laris. Bibliografia útil
Personalització del contingut
Resum
Descarrega’t els 71 models de consulta
Una empresa produeix un gran nombre de textos escrits, no només motivats per les seves relacions amb proveïdors i clients, sinó també pel fet que es tracta d’una organització. Les empreses són conscients de la importància que té la qualitat dels textos escrits que produeixen. D’una banda, la comunicació externa configura la imatge de qualitat de l’empresa, de la qual depèn en bona part l’increment de clients. De l’altra, els textos de comunicació interna asseguren l’eficàcia de les tasques d’empleats i departaments.
Categories
Col·leccions
Paraules clau del producte