Manual de comunicaciones escritas en la empresa
72 modelos de consulta
E-premium llibres - Número: 1 (maig 98)
ISBN / EAN : 9788478271849 - ISBN / EAN PDF: 9788478276585 - ISBN / EAN EPUB: 9788419416384
34,00€32,30€ IVA incluido
Aquest producte té enviament gratuït
Presentación
Estructura del manual
Introducción
Los textos de empresa
En concret, en aquest capítol es tracten aspectes essencials de la comunicació escrita a l'empresa, com ara l'estandardització dels textos i la llengua, així com les característiques del llenguatge comercial.
La redacción eficaz
En concret, en aquest capítol s'analitzen els processos de redacció, incloent consells pràctics i recomanacions d'estil. A més, es tracten altres aspectes de vital importància com la correcció lingüística, els errors freqüents, els signes de puntuació i la presentació formal.
El correo electrónico, un nuevo medio de comunicación escrita
En concret, en aquest capítol es tracta el correu electrònic com a mitjà de comunicació escrita i s'analitzen les seves particularitats.
Correspondencia
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'estudien els diferents models de correspondència, com ara la sol·licitud de treball, la presentació del currículum o les diferents respostes o reclamacions existents.Textos de promoción
En concret, aquest capítol presenta exemples de textos de promoció com ara la targeta i presentació de l'empresa o un nou producte o servei, entre altres tipus de textos.
Textos de organización interna
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos d'organització interna com ara els contractes de treball, comunicacions de pròrroga, rescissions de contracte, convocatòries de reunions o comunicats, entre altres tipus de documents del mateix àmbit.Textos de relación con la Administración Pública
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos de relació amb l'Administració Pública i altres textos similars com les autoritzacions, sol·licituds, al·legacions, queixes o denúncies, etc.Textos protocolarios
La segona part del llibre facilita un ampli ventall de textos habituals en qualsevol organització empresarial. Aquests poden dividir-se en cinc grans classes de textos, segons uns criteris que els relacionen amb diversos àmbits de comunicació.
En concret, en aquest capítol s'analitzen els textos protocol·laris com ara l’autopresentació, la salutació, la carta o targeta d'invitació, les felicitacions i els telegrames.Fraseología. Abreviaturas. Símbolos. Siglas. Tratamientos protocolarios. Bibliografía
Personalització del contingut
Resum
Descárgate los 71 modelos de consulta
Una empresa suele generar numerosos textos escritos a raíz de sus relaciones con proveedores y clientes y también por el mero hecho de constituir una organización. Las empresas son conscientes de la importancia de la calidad en los textos generados en su seno. Así, la comunicación externa constituye la verdadera imagen de la empresa, de la cual depende en buena parte el incremento de su clientela. Por otra parte, la corrección en los textos de comunicación interna representa una garantía de eficacia en las tareas desempeñadas por empleados y departamentos.
Etapes
Col·leccions
Paraules clau del producte
corrección escrita, manual de comunicaciones escritas, modelos de documentos, textos protocolarios