Las competencias en la programación de aula. (Vol. II)
Educación secundaria (12-18)
Graó Educación - Número: 286 (abril 11)
ISBN / EAN : 9788499800707 - ISBN / EAN PDF: 9788499802985
Resum
Com posar en pràctica la programació per competències a l’aula de secundària: què hem de tenir en compte en aquesta etapa, claus essencials, suggeriments i propostes per a l’aula. Enfocament vinculat al principi d’aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l’estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre. S’articula perfectament amb les etapes anteriors. També constitueix una eina àgil i eficaç per a orientadors, tutors i professors, així com als formadors del màster de secundària i als opositors que han d’elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.
Com posar en pràctica la programació per competències a l'aula de secundària: què hem de tenir en compte en aquesta etapa, claus essencials, suggeriments i propostes per a l'aula. Enfocament vinculat al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l'estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre. S'articula perfectament amb les etapes anteriors. També constitueix una eina àgil i eficaç per a orientadors, tutors i professors, així com als formadors del màster de secundària i als opositors que han d'elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Com posar en pràctica la programació per competències a l'aula de secundària: què hem de tenir en compte en aquesta etapa, claus essencials, suggeriments i propostes per a l'aula. Enfocament vinculat al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l'estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre. S'articula perfectament amb les etapes anteriors. També constitueix una eina àgil i eficaç per a orientadors, tutors i professors, així com als formadors del màster de secundària i als opositors que han d'elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.