Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Agradecimientos
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Presentacion
En aquesta presentació s'anima a aprofundir en la lectura d'aquest treball, dirigit a mestres, en el qual es descriuen diferents experiències que resulten exemplars pel que fa a la combinació pertinent entre teoria i pràctica.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
¿Qué entendemos por lengua oral?
La llengua oral, la llengua escrita i les modalitats de producció del discurs són alguns dels elements que configuren aquest capítol. S'hi analitza la comunicació cara a cara, la comunicació com a element multicanal, destacant diversos components, com els lingüístics, prosòdics, paralingüístics, cinestèsics i proxèmics. També es desenvolupa un concepte clau: la interacció i la seva organització. Així mateix, revisen la competència comunicativa i els seus principals elements de desenvolupament.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
¿Por qué enseñar la lengua oral?. La didáctica de la lengua oral
La majoria dels autors que han dirigit la seva atenció a la didàctica de la llengua coincideixen a precisar per quin motiu cal fer-ho: pel paper mediador que té en el procés d'ensenyament i aprenentatge i perquè un dels objectius generals de qualsevol centre educatiu és la formació de futurs ciutadans. Aquestes dues claus es desenvolupen en aquest capítol de forma àmplia, detallada i descriptiva.
En aquest capítol els autors revisen les repercussions que té l'ensenyament de la llengua oral. Es realitzen diferents reflexions sobre com ajudar a explotar les diferents dimensions de l'activitat oral. Se centren en un dels aspectes que planteja més dubtes, tal com ja s'apunta en altres capítols, l'avaluació del procés d'ensenyament i aprenentatge de la didàctica de la llengua oral.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La exposición oral
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en l'exposició oral.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La lectura para los demás
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en la lectura per als altres.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La recitación de textos poéticos
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en la recitació de textos poètics.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Aprender a formular preguntas
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en aprendre a formular preguntes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La entrevista
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en les entrevistes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Hablemos de los sentimientos y de las sensaciones
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en els sentiments i les sensacions.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La asamblea
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en les assemblees.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El debate
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en els debats.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La conversación en el aula
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en la conversa a l'aula.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La escucha
En aquest capítol, els autors presenten i descriuen deu experiències didàctiques. A cada experiència li segueix una proposta relacionada amb el tema, concretant també els continguts i objectius. I a més, relacionant-los clarament amb els components que conformen la competència comunicativa. En aquest cas, els autors se centren en l'escolta.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Punto final
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Referencias bibliográficas
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Bibliografía de ampliación
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Introducción
En aquesta introducció els autors presenten l'estructura del llibre, així com les principals perspectives/tendències que s'analitzen i sobre les quals es reflexiona. Expliquen, a més, el procés que s'ha seguit per donar lloc a l'obra i al marc de debat sobre els continguts propis exposats, amb les aportacions dels diferents autors del llibre.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.