Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

La cultura de participación en los centros de secundaria

Un estudio de casos en la Agenda 21 escolar

Educación Ambiental - Número: 13 (juny 13)

ISBN / EAN : 9788499805054 - ISBN / EAN PDF: 9788499805184

Resum

És un llibre que analitza i desgrana el procés de participació en els centres escolar, explica detalladament les parts, fent comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, on l’autora revela el procés en tots els seus components i qualitats, de manera que permet fer-nos conscients de la seva existència, la seva qualitat, els seus requisits, els camins a prendre, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d’instruments “buenos, bonitos y baratos” que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius. S’indaga, així mateix, sobre la participació en tant que “práctica política” en el marc del programa Agenda 21 escolar de Barcelona. Fent evident que “a participar se aprende participando” i que els centres escolars poden contribuir a formar bons ciutadans que s’ocupin pels interessos grupals, pel compromís social i polític.

25,0023,75 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Anàlisi del procés de participació en els centres escolars que fa comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, revelant el procés, els requisits, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d'instruments que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius.

Personalització del contingut