La cultura de participación en los centros de secundaria
Un estudio de casos en la Agenda 21 escolar
Educación Ambiental - Número: 13 (juny 13)
ISBN / EAN : 9788499805054 - ISBN / EAN PDF: 9788499805184
Resum
És un llibre que analitza i desgrana el procés de participació en els centres escolar, explica detalladament les parts, fent comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, on l’autora revela el procés en tots els seus components i qualitats, de manera que permet fer-nos conscients de la seva existència, la seva qualitat, els seus requisits, els camins a prendre, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d’instruments “buenos, bonitos y baratos” que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius. S’indaga, així mateix, sobre la participació en tant que “práctica política” en el marc del programa Agenda 21 escolar de Barcelona. Fent evident que “a participar se aprende participando” i que els centres escolars poden contribuir a formar bons ciutadans que s’ocupin pels interessos grupals, pel compromís social i polític.
Anàlisi del procés de participació en els centres escolars que fa comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, revelant el procés, els requisits, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d'instruments que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Anàlisi del procés de participació en els centres escolars que fa comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, revelant el procés, els requisits, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d'instruments que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius.