Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Escenarios y estrategias socioeducativas para la inclusión social

Análisis y Estudios / Ediciones universitarias - Número: 27 (maig 21)

ISBN / EAN : 9788418058875 - ISBN / EAN EPUB: 9788418627330

ePremium Llibres

28,5027,07 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Aquest llibre fa una revisió detinguda dels resultats que s'obtenen des de la recerca educativa fonamentada i contrastada amb l'objectiu d'incorporar aquests resultats al disseny curricular.

Personalització del contingut

Resum

En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d’ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d’atenció prioritari en la societat del futur.

La responsabilitat de l’educació no està únicament en mans del professorat docent i investigador, cal prendre decisions conjuntes des de les cultures polítiques, acadèmiques, socials i empresarials. El currículum haurà de ser, per tant, objecte de profundes revisions per anar dotant-lo d’una base comuna on la innovació sigui sistemàtica, sistèmica i contínua.