Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Ensenyar literatura a secundària

La formació de lectors crítics, motivats i cultes

Biblioteca d'Articles - Número: 141 ()

ISBN / EAN : 9788478273492 - ISBN / EAN PDF: 9788499801513

Resum

Organitzat en tres apartats: el cànon, els temes i l’entorn cultural, l’obra pretén respondre a preguntes que es formulen els docents cada dia: Què han de saber els alumnes? Què han de llegir? Com aprenen? Com cal relacionar la literatura amb altres aprenentatges? Com l’escola es pot convertir en un agent cultural, perquè la literatura hi sigui present i perquè l’alumne s’integri en l’entorn cultural?

Les respostes es troben en una didàctica de la literatura que contribueixi així a la formació d’uns lectors actius, motivats, creatius, reflexius, cultes i lliures.

25,0023,75 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

L'obra pretén respondre a preguntes que es formulen els docents cada dia: Què han de saber els alumnes? Què han de llegir? Com aprenen? Com cal relacionar la literatura amb altres aprenentatges? Com l'escola es pot convertir en un agent cultural, perquè la literatura hi sigui present i perquè l'alumne s'integri en l'entorn cultural?

Personalització del contingut