La formación inicial docente en el marco del Espacio Europeode Educación Superior
Critica y Fundamentos - Número: 28 (març 10)
ISBN / EAN : 9788478278961 - ISBN / EAN PDF: 9788478279296
Resum
Aquest llibre defensa que «l’ésser docent» (com reconeix
la Unió Europea) és una professió explícita i amb
contingut propi. Formar-se com a professor (i d’un
ensenyament obligatori!) és una qüestió que va «més
enllà» de formar-se com a expert en els continguts
científics d’una disciplina; i el fet de considerar que
aquest «més enllà» és irrellevant constitueix una altra
de les nostres «creences encriptades» de conseqüència
aplicativa lamentable. Aquest llibre, en vistes al que
sembla una indolent i indecisa posada en marxa de «el
màster» per les universitats, insisteix en la defensa
d’una formació del professorat de secundària, amb
exigències idèntiques a les del grau, des de les ciències
didàctiques de les disciplines.
Aquest llibre defensa que «l'ésser docent» és una
professió explícita i amb contingut propi. Formar-se com
a professor (i d'un ensenyament obligatori!) és una
qüestió que va «més enllà» de formar-se com a expert en
els continguts científics d'una disciplina.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Aquest llibre defensa que «l'ésser docent» és una
professió explícita i amb contingut propi. Formar-se com
a professor (i d'un ensenyament obligatori!) és una
qüestió que va «més enllà» de formar-se com a expert en
els continguts científics d'una disciplina.