ISBN / EAN : 9788478271559 - ISBN / EAN PDF: 9788478276349
Resum
Una de les condicions perquè l’aprenentatge d’una disciplina sigui significatiu és que la metodologia utilitzada sigui coherent i afí a la pròpia disciplina. La música, com cadascuna de les àrees del currículum, necessita ser tractada tenint en compte les seves peculiaritats (com a art, com a llenguatge, com a disciplina, com a àrea, etc.) ja que aquestes han d’estar presents a la planificació i en la pràctica educatives. L’autor, des d’un enfocament constructivista, tracta en el present lliuro temes tan rellevants per a l’àrea com la instrumentalidad de la música, la programació (des del disseny curricular base i els projectes de centre fins a la programació d’aula i l’avaluació), l’organització dels continguts, l’atenció a la diversitat i el desenvolupament de les capacitats de l’alumnat, les característiques de la formació musical en les diferents etapes…, i tots contenen exemples per oferir una proposta oberta i flexible que parteixi de l’experiència musical de l’alumnat i que doni cabuda a les intencions educatives del professorat.
La instrumentalitat de la música, la programació, l'organització dels continguts, l'atenció a la diversitat i el desenvolupament de les capacitats de l'alumnat, en les distintes etapes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La instrumentalitat de la música, la programació, l'organització dels continguts, l'atenció a la diversitat i el desenvolupament de les capacitats de l'alumnat, en les distintes etapes.