Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Introducción. Pensar sobre la educación a través del arte para desvelar sus fundamentos
En la introducció es contemplen les línies bàsiques de pensament i desenvolupament del llibre. S'expliquen, mitjançant la reflexió i l'exploració, les nocions clau en l'educació de les arts visuals tant a nivell d'expressió com d'experiència.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Análisis epistemológico de la didáctica de la educación artística y visual
En aquest capítol es descobreixen els llocs docents i investigadors en la manera d'entendre l'art i l'educació. A més, es perfilen i matisen els pressupostos teòrics i les opinions que configuren tant el llibre com el disseny d'experiències d'educació a través de l'art.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Condiciones y propósitos de la educación artística
Es mostra una visió de l'educació artística, oferint multitud de punts de referència i tot un entramat de connexions conceptuals que serveixen de base a la pràctica docent, posant en relació el context i l'experiència docent.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Diseño curricular de la educación artística
Es plantegen les premisses metodològiques i investigadores de l'educació a través de l'art mitjançant la docència a través de projectes, tenint en compte els valors contemporanis de la creació artística des de la perspectiva de la recerca artisticonarrativa, reflexiva i transdisciplinària.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Configuración de cada bloque-proyecto: Identidad, Entorno y Contexto
Es presenten tres projectes: «Identitat: Arquitectures del pensament»; «Entorn: Que no ens expliquin contes», i «Context: Cartografiar la diversitat», amb les seves respectives temàtiques conceptuals. Es planteja l'educació artística com un lloc d'experimentació.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Actividades de cada bloque-proyecto: identidad, contexto y entorno
S'expliquen les activitats de tres projectes: «Identitat: Arquitectures del pensament»; «Entorn: Que no ens expliquin contes», i «Context: Cartografiar la diversitat». A més, s'inclou la proposta educativa del Llibre d'Artista en la formació docent.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Metodologías de enseñanza-aprendizaje y evaluación
S'ofereix una revisió de les metodologies d'ensenyament-aprenentatge i d'avaluació de l'educació artística. Es proposa una metodologia amb orientació dialògica a través del pensament reflexiu i transdisciplinari.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El text planteja diverses estratègies per desenvolupar propostes curriculars més efectives a través de l'art. Proposa explorar un enfocament basat en projectes per a la formació de docents en educació artística.
El text planteja diverses estratègies per desenvolupar propostes curriculars més efectives a través de l'art. Proposa explorar un enfocament basat en projectes per a la formació de docents en educació artística.
Personalització del contingut
Resum
El text planteja diverses estratègies per desenvolupar propostes curriculars més efectives a través de l’art. Proposa explorar un enfocament basat en projectes per a la formació de docents en educació artística.
L’objectiu principal és estimular una reflexió sobre l’educació artística i la cultura visual, proposant pràctiques que s’enfoquin en els mètodes d’ensenyament i aprenentatge, així com en la generació de noves formes de pensament, acció, sentiment i percepció des de l’experiència personal dels individus.