Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Introduction
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Transforming the Curriculum into Activities and Work for the Classroom
Chapter contents:
• Organisation of the syllabus
• Units of work
• From units to lessons
• The shape of a lesson
• Classroom activities
• Mixed-ability classes
• Common problems-with classroom activities
• Conclusion
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Choosing and Developing Classroom Material
Chapter contents:
• Choosing and changing materials
• Selecting a coursebook
• Writing checklists
• Who am I teaching?
• What level am I teaching?
• What are the «official» requirements?
• General and detailed checklists
• Educating, not just teaching
• What else do I want from materials?
• Pilot, consult, and gather opinions: learning by doing
• Developing and supplementing materials: plan ahead
• Using technology
• Conclusions
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Digital Literacies and the Language Classroom
Chapter contents:
• Technology today
• Today’s learners
• Digital literacies
• Practice
• Conclusions
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Developonig Productive and Receptive Skills in the EFL Classroom
Chapter contents:
• The communicative competence framework
• Teaching and integrating the skills
• Receptive sub-skills
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Vocabulary Instruction in Secondary Schools
Chapter contents:
• Fundamental concepts
• Some criteria for teaching vocabulary in secondary schools
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Getting Students Interested in Pronunciation: an Interview with Paul Seligson
Chapter contents:
• Pronunciation and Phonology
• Teaching and learning pronunciation
• Models for teaching pronunciation
• Mouth maps, phonetic script and sound charts
• Activities for teaching sounds
• Weak forms, connected speech and sentence stress
• Rhythm and intonation
• Reading out loud
• Generating exercices
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Effective Grammar Teaching
Chapter contents:
• What is the grammar of a language?
• The «logical order» of grammar input
• The importance of contextualizing grammar work
• Explicit v implicit grammar teaching
• Learning how to learn
• Conclusions
• Example activities
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Classroom Management
Chapter contents:
• Manage the room and the students – don’t let them manage you
• Manage your board well
• Six more key tips
• Think and teach visually
• Really trust pairwork
• The six key ingredients of goof pairwork
• Monitor well
• Use mother tongue intelligently
• Comment
• Pause often and elicit fairly
• Exemplify at least as much as you instruct and avoid echo
• Echo
• Routines are important but so is variety
• Keep trying to improve your timing
• Don’t be a dinosaur like me!
S'analitza la implementació del currículum, l'elecció de materials, l'ensenyament de la gramàtica, la pronunciació i el vocabulari, el desenvolupament de les habilitats instrumentals, l'ús i l'aprofitament l'alfabetització digital i la gestió eficaç de l'aula.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
S'analitza la implementació del currículum, l'elecció de materials, l'ensenyament de la gramàtica, la pronunciació i el vocabulari, el desenvolupament de les habilitats instrumentals, l'ús i l'aprofitament l'alfabetització digital i la gestió eficaç de l'aula.