Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència de navegació, publicar anuncis o contingut personalitzats i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a "Acceptar-ho tot", accepteu el nostre ús de cookies.
Personalitza les preferències de consentiment
Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.
Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc....
Sempre actiu
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
No hi ha galetes per mostrar.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
No hi ha galetes per mostrar.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
No hi ha galetes per mostrar.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
No hi ha galetes per mostrar.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
ISBN / EAN : 9788478274628 - ISBN / EAN PDF: 9788499801575
Resum
L’aprenentatge de la comunicació a l’aula de llengua fa imprescindible el discurs publicitari en la formació del professorat. Cómo trabajar con la publicidad en el aula desitja fonamentar un enfocament global en l’ensenyament-aprenentatge de la comunicació publicitària, és per això que aborda els anuncis en la seva triple dimensió: d’estratègia comunicativa, de discurs cultural i d’objecte d’estudi escolar. Aquest llibre vol, per tant, ser útil al compromís del professorat amb una educació per a la recepció crítica i la lectura intel·ligent dels textos publicitaris omnipresents en el nostre entorn comunicatiu, per a la qual cosa conjuga l’estudi de la finalitat comercial de tot anunci amb l’anàlisi crítica de la funció del discurs publicitari, i això des del compromís professional amb l’educació en valors. S’analitza tant la publicitat impresa, com la sonora i l’audiovisual, aportant una àmplia gamma d’activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s’aprofundeix en l’adquisició d’habilitats lectoescriptores i en el treball amb un important repertori de tipologies textuals, plantejades com a repte comunicatiu per a l’alumnat. Aquestes pàgines intenten, en definitiva, donar suport al professorat que vol provocar una mirada penetrant i alliberadora sobre la publicitat dels nostres dies.
S'analitza la publicitat impresa, sonora i audiovisual, aportant una àmplia gamma d'activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s'aprofundeix en l'adquisició de destreses lectoescriptores.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
S'analitza la publicitat impresa, sonora i audiovisual, aportant una àmplia gamma d'activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s'aprofundeix en l'adquisició de destreses lectoescriptores.