ISBN / EAN : 9788478274628 - ISBN / EAN PDF: 9788499801575
Resum
L’aprenentatge de la comunicació a l’aula de llengua fa imprescindible el discurs publicitari en la formació del professorat. Cómo trabajar con la publicidad en el aula desitja fonamentar un enfocament global en l’ensenyament-aprenentatge de la comunicació publicitària, és per això que aborda els anuncis en la seva triple dimensió: d’estratègia comunicativa, de discurs cultural i d’objecte d’estudi escolar. Aquest llibre vol, per tant, ser útil al compromís del professorat amb una educació per a la recepció crítica i la lectura intel·ligent dels textos publicitaris omnipresents en el nostre entorn comunicatiu, per a la qual cosa conjuga l’estudi de la finalitat comercial de tot anunci amb l’anàlisi crítica de la funció del discurs publicitari, i això des del compromís professional amb l’educació en valors. S’analitza tant la publicitat impresa, com la sonora i l’audiovisual, aportant una àmplia gamma d’activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s’aprofundeix en l’adquisició d’habilitats lectoescriptores i en el treball amb un important repertori de tipologies textuals, plantejades com a repte comunicatiu per a l’alumnat. Aquestes pàgines intenten, en definitiva, donar suport al professorat que vol provocar una mirada penetrant i alliberadora sobre la publicitat dels nostres dies.
S'analitza la publicitat impresa, sonora i audiovisual, aportant una àmplia gamma d'activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s'aprofundeix en l'adquisició de destreses lectoescriptores.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
S'analitza la publicitat impresa, sonora i audiovisual, aportant una àmplia gamma d'activitats que permeten estudiar els textos publicitaris al mateix temps que s'aprofundeix en l'adquisició de destreses lectoescriptores.