Personalització del contingut
Resum
Aquest llibre aplega part de les meves reflexions i els meus sentiments, experiències i dubtes, paraules i afectes. Parlo de processos vitals, de joc, d’alfabetització sentimental, d’aprenentatge, de vincles amb les famílies, de pedagogia i d’esperança. [.] El text està pensat especialment per als mestres d’educació infantil, tant si són nous a l’ofici o no tan nous i també per als que estudien magisteri. Quan l’escrivia intentava ser fidel a les meves anàlisis i vivències de tants anys a l’escola. Com si volgués “passar el relleu”. Com si volgués compartir idees. Com si volgués fer el que sempre faig: pensar amb altres. [.]»
Autors
Etapes
Categories
Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC), Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC), Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Principios metodológicos, Principis metodològics, Programació d'aula, Programació per capacitats en Educació Infantil, Programació per competències i capacitats, Programación de aula, Programación por capacidades en Educación Infantil, Programación por competencias y capacidades, Teoría y métodos educativos, Teoria i mètodes educatius
Col·leccions
Paraules clau del producte
afectos, aprendizaje significativo, Dinámica grupal, educación infantil, escuela abierta, salud emocional