La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa
Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de la educación, también tú, lectora, lector, que lees nu...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
De l’escola infantil de Tui i del CEP de Santander
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
El relat comunitari com a valor de pertinença
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
«Divendres és el meu dia lliure!»
--Divendres és el meu dia lliure! --Tant de bo que estigui malalta, així no hauré d’anar a anglès. --He vist n&uacut...
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
Les festes tradicionals i els dies commemoratius en el 0-3
Com en cada tradició pròpia de la nostra cultura, hauríem d’obrir un debat pedagògic sobre si té sentit celeb...