«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...
Amb les famílies: Observar per compartir
Canvia les teves paraules i canviarà el teu entorn
Es presenta una experiència que neix de la col·laboració entre un centre públic de Santander i la Universitat de Cant...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...
L´observació: Veig, veig…
L’observació ha esdevingut una eina fonamental en la nostra manera de treballar i la vivim d’una manera molt especial i personal. E...