El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Llegim i divertim-nos plegats
El programa LECXIT-Lectura per a l’èxit educatiu té com a objectiu millorar la comprensió lectora dels infants per tal que ...
Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Ara toca treballar les TIC: portafolis digital a l’aula
Les metodologies actives, les TIC i l’alumnat com a protagonista del seu aprenentatge són els ingredients d’un portafolis digital, ...
Creences i valors
Les creences i els valors, en íntima relació, s’assumeixen per «pluja fina» o a través «d’un impact...
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Suport entre iguals per fomentar l’aprenentatge
La implantació del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar) al nostre centre ha comportat tot un repte de formació i...